[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 02:41

ik vond mezelf dit x niet zo best. te wisselvallig en zelfs 1x negatief Shocked

ja we moesten vaker tegen 56 spelers + party's en die hacker, tja die kon er niks van met zijn rapid fire n00b tube Very Happy wel potjes verloren door crappy team maar de scores van ons waren altijd goed op een enkel potje na

realm deed het echt goed de hele avond !


Laatst aangepast door Beav op zo 15 apr 2012, 02:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 11:00

kben gister lv 56 geworden =]

khad daarna 1 echt potje gespeeld en dat was op station 30-3 met gambit =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16zo 15 apr 2012, 18:34

Vanochtend samen met bram wat potjes gespeelt.
Had net een lekkere 7 killstreak, kilde ik bram wou ik zijn wapen oppakken. Martyrdom grenade............ Ik kan kan mezelf hier erg aan irriteren dat sommig NA members level 56 zijn en wapens als mastertons en martyrdom gebruiken.

Verder heb ik alle respect voor level 56 spelers die wapens zoals de gambit en strata gebruiken.

Na dus even met bram gespeeld te hebben ben ik even solo gegaan. Even online heroes gespeelt 15 streak. (Ben sd kaard kwijt, anders had ik even een foto gemaakt)

Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16ma 16 apr 2012, 15:23

net outpost gespeel, ging niet geweldig maar kben wel blij met mn anova LAoD en RTM =]
lv 56 is genieten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16di 17 apr 2012, 19:35

vanmiddag gespeeld met wat [iS] gasten, ik moet eerlijk zeggen; wat zijn zei slecht XD
ik was zo lekker aan het slopen op archives en nightclub =]
drumhead blijft amazing, ik kreeg vandaag ook wolfe arciev |,|| en ||| =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 18:00

net even uurtje gespeeld met xijbor/beav/macaroni/bram/sjefke en ik ownde best hard, tenminste op het begin. Haalde scores van 25-5 maar toen ging het als maar slechter en slechter -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 18:05

ja jij was echt goed ! ik haalde elk potje most kills maar ik had ook best wat deaths Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 19:10

niet elk potje most kills maar je was wel altijd eerste Brammm en je deaths waren heftig XD zelfs 1x 21 deaths XD en waarom word je GVD zo vaak hero !!! je was meestal snel dood en dus extra punten voor de tegenstander pfff

zelf heb ik standaard gespeeld. niet super en niet slecht. laatste potje met macaroni samen had ik me hoogste score. 45-13. was wel leuk maar niet lang met dezelfde party gespeeld
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 19:59

jaaaaa was lachee frind!!! uiteraard was het ook weeer leuk in de chat! Razz
Ik heb echt lekker bagger gespeeld Razz heb lopen kutten!! maar toen alle kinders weg waren en ik en beav samen gingen ging het stukje bij beetje beter Smile

@Beav: dat bram altijd hero word is DE reden dat ik nooit met hem hero's wil doen Razz op 1 of andere manier kan die het niet weerstaan om op die knop te drukken om hero te worden als dat in beeld verschijnt. Razz

maar je killde wel goed hoor bram Smile ookal was je k/d niet echt denderent goed:P
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 20:07

ik had maarliefst 5 host quits, 3 freezes en 1x viel mn Tv uit Wink
ik heb wel ff elke wape met elke scope geprobeerd =]

voordrest ging het heel slecht =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 21:24

Macaronu*!! schreef:
jaaaaa was lachee frind!!! uiteraard was het ook weeer leuk in de chat! Razz
Ik heb echt lekker bagger gespeeld Razz heb lopen kutten!! maar toen alle kinders weg waren en ik en beav samen gingen ging het stukje bij beetje beter Smile
U mad bro? Razz
moet ik soms minder kills van je pakken XD
ik ging alles bij mekaar wel goed, zeker als je bedenkt dat we allemaal dik positief stonden (geld dus voor iedereen dat 2:1 zeer goed is dan.)
sorry jongens, maar jullie wisten wss ook dat ik niet zo lang kon blijven hea Razz. btw wie was in mijn laatste potje host? was er een freeze ofwa? de host quitte maar ik weet niet wie dat was. toen had het geen zin meer door te spelen aangezien ik toch snel weg moest. maarre geen probleem ofzo Wink
eerste potje met Beav troffen we meteen drie gasten van 56 van een of andere clan die ik niet ken. beide teams twee hero kills en we wonnen met 78-76!! Smile was al meteen nice.
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 21:49

Sjefke schreef:
Macaronu*!! schreef:
jaaaaa was lachee frind!!! uiteraard was het ook weeer leuk in de chat! Razz
Ik heb echt lekker bagger gespeeld Razz heb lopen kutten!! maar toen alle kinders weg waren en ik en beav samen gingen ging het stukje bij beetje beter Smile
U mad bro? Razz
moet ik soms minder kills van je pakken XD
ik ging alles bij mekaar wel goed, zeker als je bedenkt dat we allemaal dik positief stonden (geld dus voor iedereen dat 2:1 zeer goed is dan.)
sorry jongens, maar jullie wisten wss ook dat ik niet zo lang kon blijven hea Razz. btw wie was in mijn laatste potje host? was er een freeze ofwa? de host quitte maar ik weet niet wie dat was. toen had het geen zin meer door te spelen aangezien ik toch snel weg moest. maarre geen probleem ofzo Wink
eerste potje met Beav troffen we meteen drie gasten van 56 van een of andere clan die ik niet ken. beide teams twee hero kills en we wonnen met 78-76!! Smile was al meteen nice.

why should i?

hoe meer kills jullie maken hoe beter! des de dikker we ownen Smile ik heb gewoon me beste tijd met GE gehad, daarom faal ik keihard Razz (omdat ik 24/7 mw3 speel zowat:P) maar vind het lache zo met zijn alle te spelen Smile of me score nu slecht is of goed, uiteraard is goed leuker. daarom speel ik nog graag met de harde kern GE spelers XD maar zie geen reden "boos" te worden Wink

net ook nog met beav gespeeld maar daar ging ik ook echt niet goed! ook moesten we tegen 2 x 56 1x52 1x 47 geloof ik, en de 2 56ers waren keiharde noobtube pro's!! dat was wel lastig maar we wonnen het potje wel Very Happy OW en het belangrijkste van de avond!! ik heb een spaanse chicka aan de haak geslagen via onze eigen [NA] chat hahahahahahaha was vet lache!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 21:50

ik ging ook weg na die host quit, precies om dezelfde reden sjef Wink

ik ben dus elke wapen gaan testen maar nu zijn ze toch weer het zelfde als eerst =]

ik was wel redelijk bezig op outpost met gabit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 21:50

Beav schreef:
niet elk potje most kills maar je was wel altijd eerste Brammm en je deaths waren heftig XD zelfs 1x 21 deaths XD en waarom word je GVD zo vaak hero !!! je was meestal snel dood en dus extra punten voor de tegenstander pfff

zelf heb ik standaard gespeeld. niet super en niet slecht. laatste potje met macaroni samen had ik me hoogste score. 45-13. was wel leuk maar niet lang met dezelfde party gespeeld

wahaha ja die bram wordt telkens hero, fking irritant XD

Sjefke schreef:
Macaronu*!! schreef:
jaaaaa was lachee frind!!! uiteraard was het ook weeer leuk in de chat! Razz
Ik heb echt lekker bagger gespeeld Razz heb lopen kutten!! maar toen alle kinders weg waren en ik en beav samen gingen ging het stukje bij beetje beter Smile
btw wie was in mijn laatste potje host? was er een freeze ofwa? de host quitte maar ik weet niet wie dat was. toen had het geen zin meer door te spelen aangezien ik toch snel weg moest. maarre geen probleem ofzo Wink

Jep jij was host, we krijgen host quit. Maar was niet zo erg, want was aan het einde van het potje Wink


Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 21:53

bij docks ging het super slecht (ik speelde met thermal kallos enz XD)

ik had 16 deaths en sjef 15 dus met hem ging het ook nie geweldig XD

wel lache weer jongens, behalve in de chat, daar was ik gek genoeg de enige die geen plezier had en de rest weet wel wrm =)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16wo 18 apr 2012, 22:44

Haha die 2 level 56 n00b tubers waren echt irri in archives maar zoals ruudje zei wonnen we uiteindelijk wel en ook dik in de + XD Viel me op dat ik vandaag tegen heel veel hoge levels heb moeten spelen. Meer als normaal. Ik ging ook best vaak dood omdat ik midden tussen de granaten spawnde zodat ik een mooie deathstreak had haha Dit gebeurde ook in meerdere potjes btw, gewoon midden in de aktie steeds op dezelfde plek spawnen pfff. Verder heb ik zelfs een x -1 gestaan (0-6 en een suicide)! Uiteindelijk toch elk potje in de + ge-eindigd XD

xijbor schreef:
wel lache weer jongens, behalve in de chat, daar was ik gek genoeg de enige die geen plezier had en de rest weet wel wrm =)
Waarom niet dan ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16do 19 apr 2012, 08:13

xijbor schreef:
bij docks ging het super slecht (ik speelde met thermal kallos enz XD)

ik had 16 deaths en sjef 15 dus met hem ging het ook nie geweldig XD

wel lache weer jongens, behalve in de chat, daar was ik gek genoeg de enige die geen plezier had en de rest weet wel wrm =)
khad wel 32 kills hea! zo slecht vind ik dat niet..
of was dat een ander potje... ? iig was dat docks
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16do 19 apr 2012, 09:21

Ja waarom niet Xijbor!? Was vet funny is de tsjat!

En dat was dat potje ja chef!! Daar was jij keihard aan het slopen!


Laatst aangepast door Macaronu*!! op do 19 apr 2012, 16:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Brammm
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Brammm


Aanmelddatum : 20-06-11
Berichten : 2287

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16do 19 apr 2012, 09:34

oh ik kon ff niet bij me laptop en waarom ik hero word: omdat we ruim 30 punten voorstonden en dan kan het ook niet echt kwaad toch Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16do 19 apr 2012, 11:04

Natuurlijk wel.. Je wil toch met een zon groot mogelijk verschil winnen? Of zie ik dat verkeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16do 19 apr 2012, 15:58

Macaronu*!! schreef:
Ja waarom niet Xijbor!? Was vet funny is de tsjat!

Volgens mij omdat er wat gezegd werd en hij ervanuit ging dat het om hem ging en wij gewoon door gingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16vr 20 apr 2012, 19:19

ik had bij nightclub 4 no scopes met 4 sec verschil op nightclub

ik had ook bij jungle dat ik een ladder opliep terwijl er een tegenstander naar beneden ging, ik ging van de ladder en sloeg in ze ballen XD

ik had wat momenten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16za 28 apr 2012, 16:48

jezus wat was het een tegenvaller toenet zeg...
scores waren wel redelijk goed, maar OF ik speelde met te slechte tegenstanders (saai) OF ik speelde met te veel goede tegenstanders (3X lv 56 vs 1X lv 56 nl. ik) en daarbij slechte medespelers. alleen het laatste potje was wel leuk, wel verloren door veel hero deaths aan onze kant, maar ik had wel zin in een volgend potje.
maar dan krijg je uiteraard een freeze Evil or Very Mad
en voor ik het vergeet: ben wel goed ingekomen en heb me loadouts enigszins aangepast. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16za 28 apr 2012, 17:17

met mij ging het wel lekker, daarna ging het al wat slechter (bij archives) en toen bij outpost werd ik 5x achterelkaar gespawnkilled in die huisjes en toen ik wilde quiten had ik freeze =)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16za 28 apr 2012, 20:36

ff na 7 begonnen zonder party en had wel leuke scores waarvan de beste 20-7-2 was XD daarna met sjefke in een party en meteen freeze. Opnieuw party gemaakt en dat ging wel goed kwa scores. Sjefke had mooie score! Daarna nog met xijbor erbij maar toen de hele tijd host quits en toen 1 potje team conflict gedaan (dit viel me trouwens pas op toen we gewonnen hadden en ik de score van 40-9 zag) hierna weer heroes met lag en lagshooting waardoor we veel deaths enzo hadden maar yoen ik alweer een freeze kreeg ben ik gestopt. Ik vond het wel goed zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 20 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 20 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Hackers op goldeneye
» P2 Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: