[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Nabesprekingen van Goldeneye na online

Ga naar beneden 
+17
Sjefke
marijn
Rieuwert88
Xander
USAS12 (JIM)
Realmkiller
fietsbel
Brammm
bram
DaGoonch!!
DaBeav
PaRaDoX
Founder
SuperVargen*
Noah
xijbor
Walrus
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
AuteurBericht
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16za 28 apr 2012, 22:06

ja door al die irritante hostquits ging ik maar even voor team conflict, was het zelf ook zat...
ik vraag me trouwens wel af wat mijn score dan was, want zelf heb ik niks speciaals in het begin gemerkt (gewoon eroverheen gekeken ofzo?)
na je freeze leavde nog een ander uit ons team en heel kort daarna Xijbor ook.
uiteindelijk (door mijn faal Oumoerov te worden door tussenstand te kijken) toch nog gewonnen met 104 tegen 98. geëindigd met 45-20 en de beste van hen, RS-trashboat, had 43-22. gelukkig had ik in het begin betere teammates Wink
maar niemand van ons kreeg de host toegewezen, beetje falend inet bij ons denk ik, maar daardoor hadden we nogal wat hostquits aangezien iedereen pissed was dat ze werden geowned XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 29 apr 2012, 18:46

zojuist een tijdje online geweest en heroes, golden gun en heel kort Team Conflict gedaan. golden gun gaat toch vrij goed moet ik zeggen. ook heb ik foto's gemaakt, ik zal ze later wel laten zien. nog een aantal potjes met 3 iS spelers gedaan nl. Loading en EAT LEAD en Nebass7. eat LEAD was over het algemeen het beste en Nebass7 de minste. Loading wisselde beetje af met EAT LEAD qua prestaties. met hen heb ik ook Heroes en GG gedaan. en een trucje gevonden om goede fotos te krijgen, dus jullie zullen het allemaal nog wel zien. zijn er redelijk wat Smile

EDIT: heb trouwens mijn eerste match als host gehad (met 8 mensen) dus dat was ook wel nice. laatste potje kwam er alleen niemand bij... dus het eindigde in mij tegen twee anderen. kan wel aan mij hebben gelegen, ik weet het niet. iig geen hostquit Razz

EDIT 2: een foto in een attachment gezet zodat je die kan zien, de rest staat op hyves. ga daar dus maar kijken Razz kep geen zin 19 foto's te uploaden Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 3616433288
EDIT 3: nvm hij is te groot... >_>
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16di 01 mei 2012, 23:03

ik zal je foto's checken zometeen Wink

ik ben rond 8 begonnen met xander. 1ste potje was meteen raak ! kwam een part binnen met 4x 56 lol we wonnen toch Razz ik had 31-0-17 en hun beste had 26-0-22
overige scores:
29-2-9
29-0-7
34-0-8
50-0-14 XD

toen ff gestopt en rond kwart voor 9 meen ik nog ff paar potjes met de Bitch gedaan:
17-0-5
21-1-1 (evenaring van mijn 21 streak maar helaas niet eroverheen omdat ik totaal geen kogels had en geen wapen vond...) totale score was trouwens 123-8 XD ik was net te laat voor een foto :'(
30-1-7
29-2-8
31-1-10

ik heb dus wel een productief GE dagje gehad Razz 301 kills, 7 hero's (erg weinig eigenlijk lol) en 86 deaths ! k/d van 3,5 en me k/d was 2,20 voordat ik begonnen was Wink

EDIT: Ik zag je foto's nog niet op hyves Sjefke. moet ik wel zeggen dat er ook 2 van mij nooit op hyves zijn verschenen nadat ik ze 2x gemaild had...
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 05:55

Wajjjooohh poepsexy Beav! Ziet er strak uit die score's!! Maar ben ook wel nieuwsschierig naar de score's van Xander so bring it on you little shithead XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 09:43

omdat er iemand hier zo aandringt hehe ;P mijn cores waren gewoonweg klote XD had het al 5 weken ofzo niet meer gedaan en dan krijg ik ook nog eens beav in een potje tegen me 0.0

4-16 omg 0.0
18-14 al wat beter ;P

en nog een paar van die lage scores ging gewoon echt slecht XD

en beav ik was er sws nog om 21.10 want toen keek ik toevallig op de klok XD du je bent later begonnen met michelle Wink

ff wat die foto's betreft ik ga m'n hele mail doorzoeken (5041 berichten) naar de mail van beav met de foto's aangezien ik niet wist dat ik die had 0.0

EDIT: sjefkes foto'gevonden worden nu geupload Wink

EDIt EDIT: 17 foto'van sjefke op hyves geplaatst Wink de andere foto's bevatten fouten Wink en beav jou mail met de foto'is nergens te bekennen.. als je wilt dat ze op hyves komen nog ff een keer mailen Wink


Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 17:30

beetje crappy dagje gehad met xander...we konden maar geen game vinden. uiteindelijk maar drie potjes ofzo gedaan op twee nieuwe accounts. eerste potje had ik 21-11 als ik me niet vergis daarna industrial en op 3-0-3 werd ik eigenlijk per ongeluk hero :0 niet handig.
MAAR ouroumovs AK is eigenlijk best wel nice dus plakte ik er een 15/16 killstreak aan vast, dus het kwam toch goed (toob niet gebruikt)
eindscore: 42-1-13 en het potje met 2/3 kills verschil gewonnen haha. ik was level drie op dat moment en kreeg 2145 xp door dom, wapen profincies, streaks dus werd ik al meteen level 6.
daarna kon ik amper games meer vinden...:(
met Steve nog wat blackbox gedaan en 3 vd 4 potjes gewonnen.
beetje jammer van die games..geen idee waar het aan ligt, xander had precies hetzelfde probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 18:33

vandaag beetje bagger dagje maarja, een keertje 49-12 en bij docks wat double kills en een triple met sniper =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 02 mei 2012, 19:04

ja het was echt een klote dag.. ik en sjefke hebben 2 uur gedaan en maar 2 potjes 0.0 en ik stond ook nog eens in 1 van die potjes negatief omdat we beiden nieuw account moeten maken XD sjefke had wel hele mooie scores en idd die hele mooie streak als hero! maarja :/ best wel kut XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16do 03 mei 2012, 22:31

met noah gespeeld en met mij ging het redelijk goed, noah had denk ik wat problemen met de betere wapens van de tegenstander (tweede account is iets van lv 14 ofzo?)
later nog op mijn tweede account gespeeld, zelfs nog een keer negatief gestaan, maar voor de rest ging het wel goed. Ook kon ik fantastisch games vinden, heb geen moment langer dan 15 seconden moeten wachten.
btw heb nog gecheckt wat de streak was met die hero gisteren: 21!!! toch beter dan ik dacht.. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16do 03 mei 2012, 22:36

Ja het ging echt vreselijk -.-
Of ik werd gespawn-killd, of proxy's of inderdaad betere wapens
Maar bij heroes heb je vaak veel hoge levels, daarom speel ik liever andere modes
Voor ik met sjefke ging ging het best wel nice (voor level 12 xd)
1x GE mode met 26-13
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16vr 04 mei 2012, 21:39

net weer ff gespeeld, ik werd op station 4x bond XD ik had 37-2-8-. =]
ging wel lekker =)

kben beetje aan het werken aan weapon profincies
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16za 05 mei 2012, 14:52

eerste potjes met xander waren wat minder.. eerste potje Freeze, tweede potje 20 seconden voor het einde hostquit en derde potje verloor ik connectie met xander (toen host)
later wat TC gedaan omdat die korter duurt en dus meer kans van slagen XD
ging allemaal goed met mijn AK, speel voor de lol daarmee. later nog weer heroes gedaan en als Bond weer een streakje gemaakt (uiteraard vs lage lvs)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 06 mei 2012, 14:00

Net nog even alleen gespeeld omdat ik xander niet zag
Lekker GE mode gedaan, de potjes die niet binnen 2 min voorbij waren omdat zij alles overnamen gingen best goed met hoge k/ds en één keer flawless (7-0 helaas maar toch)
Geen 10 streaks helaas ):
Terug naar boven Ga naar beneden
Xander
Verbannen



Aanmelddatum : 26-08-11
Berichten : 1459

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 06 mei 2012, 14:01

ik was er een half uur :( vanaf half een tot 1 uur maar toen wa jij er niet :( en toen kreeg me internet kuren en kon ik niet meer on :(

bij archives wel 37-13 gehaald Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Noah


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2458

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 06 mei 2012, 21:32

HAHAHAHA
ik ging net met jaap spelen, hij ging lopen en scopen met nunchuck en ik deed alles met de wii-mote en het ging echt heel goed!
Bijna elke keer positief en zelfs een tijdje 2,5:1 of 3:1 met de WA2000 op Jungle Very Happy
nog een paar quickscopes enzo was echt supergrappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 06 mei 2012, 21:46

Ik had vandaag echt veel te veel hostquits gezien. Ook nog drie feeezes, waarvan twee achter.elkaar. dankzij de fantastische verbinding heb ik de Wii niet uit het raam gegooid.
Gelukkig later ging het beter, maar twee keer een hostquit door clan. Verloor eerste potje, tweede potje zat ik bij zeen wonnen zij dus weer. Derde potje werden ze kei en keihard door mij geowned, dus leavden ze als host. Twee keer dus meegemaakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Walrus
Tweede luitenant
Tweede luitenant
Walrus


Aanmelddatum : 08-02-11
Berichten : 2031

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16zo 06 mei 2012, 22:50

met noah vandaag half-half spelen was echt komisch. zeker omdat we een paar keer zelfs nog 1e werden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16ma 07 mei 2012, 17:05

net ff 5 potjes met xander gespeeld. ging echt verdomd goed met me XD
5x minimaal 10 streak en alle potjes k/d van 4+ !! laagste score was geloof ik 27-2-5 en de hoogste 51-1-11

iS loading kwam ook in de game maar werd uiteraard geownd. de game daarna in archives werd die zo hard geownd dat die ging n00b tuben en toch bleef ik hem ownen totdat hij maar weg ging hahaha heerlijk !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16ma 07 mei 2012, 22:00

Gespeeld en het ging allemaal wel lekker samen met Macaronu, Beaven Michelle.
Wel jammer dat ik af en toe zeer vervelende lag had.
Helaas geen flawless, maar wel veel games gewonnen en daar gaat het om. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Biatch #1
Sergeant
Sergeant
Biatch #1


Aanmelddatum : 10-04-12
Berichten : 127

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16ma 07 mei 2012, 22:35

ik was echt bagger slecht in het begin en paar potjes later Macaronu dehele tijd gepakt omdat hij was overgelopen naar de vijand haha! had je niet moeten doen makker!
volgende keer beter, beav en sjefke waren rete goed
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16ma 07 mei 2012, 22:37

ja we hadden geloof ik allemaal wel last van lag :S

ging wel goed XD heerlijke scores ! al waren ze niet zo goed als toenstraks. wel wonnen we zo goed als alles met 129-22, 122-12, 124-20, 120-14 enz enz het potje 122-12 is ge-eindigd met 4 NA'ers tegen 1 tegenstander XD de rest was al weg voor het einde lol

ook tegen macaroni en chef gespeeld. michelle en ik wonnen uiteraard XD

1 potje wil ik toch speciaal melden... macaroni was tegenstander op station en wat die me toch deed allemaal tjonge jonge XD leek wel alsof hij dood wilde hahaha krijg je ervan als je een vieze n00b tuber wilt zijn Razz

PS: er is mij iets opgevallen vandaag, er lag een lijk op de grond wat opeens langzaam rechtop ging staan en toen *poef* weg was. ik had een vermoeden dat het door de lag kwam en even daarna zag ik het weer een paar x. net alsof het zo'n touw pop was die rechtop gezet werd hahaha zag wel grappig uit maar kostte me onnodig kogels omdat ik erop begon te schieten!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16ma 07 mei 2012, 23:04

Eey michelle dimme he jij!! Tfuuu!!! En tegen je broer praat ik niet eens! O_X

dat potje had ik super veel lag. Echt veel. Majaa ik stond op een gegeven moment 1-20 ofzo ghehe Razz gelukkig liepen chef en die kleine willems nog een paar x in me noeptube salvo's anders had ik me cd doormidde gebroken. XD de laatste 7 deaths van mij die heeft dat lieve leuke zusje van beav voor der rekening genomen.. Ik spawnde geloof ik steeds im het vizier van die poepdoos!

Overigens wat die ouwe bromsnor zeg.. Ik heb echt serieus nog NOOIT zoveel mensen zien leave.. Niet normaal.. Kdenk dat we in 4 a5 potjes wel 20 verschillende tegenstanders gehad hebben :p

EDIT: michelleeeee!? Waarom reageerde je btw niet toen ik voor je vizier langs ging lopen in Docks!? Je bleef gwoon stilstaan.. Dn is er voor mij ook niet veel aan hoor -,-'
Of heb je je af gereageerd in Station? Door me van de 27 x ongeveer 15 x te killen!? Tfuuuuu!
Terug naar boven Ga naar beneden
xijbor
Tweede luitenant
Tweede luitenant
xijbor


Aanmelddatum : 06-06-11
Berichten : 3990

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16wo 09 mei 2012, 21:02

net wat potjes gedaan, 1ste gelijk bij heroes 26-4-3 =]
2de gelijk bond geworden en 8 streak aan begin =P

mn broertje zag ook nog [NA]medusa en sjefke, hij speelde best wel lekker
(ik keek maar even maar kzag dat ie aardig aan het killen was Wink )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sjefke
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier
Sjefke


Aanmelddatum : 20-12-11
Berichten : 1632

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 23:16

Lange tijd met Xander Realm en ook ff xijbor gespeeld. Ook allemaal op Skype dat was echt leuk Razz Xander heeft volgens mij 28-2 en ook 2-28 gestaan haha we hebben ook een potje wolfe only gedaan (iig Xanderen ik) was ook lolz.
Twee potjes tegen OZ ofzo gedaan eerste verloren door ene vincent (en petertje Razz) maar de volgende gewonnen. Die drie stonden negatief met hun kallos grenadieren ik stond wel goed.. XD
Xander heeft foto's gemaakt dus jullie zien het nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16vr 11 mei 2012, 23:24

jep was echt fun haha Very Happy die gasten van OZ waren wel goed hoorz, maar jij ownde zoals altijd weer hard sjeffie XD Tja en xander, jij hebt gewoon keihard
getrolt:
vanavond met je scores XD

gaan we zeker vakers doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nabesprekingen van Goldeneye na online   Nabesprekingen van Goldeneye na online - Pagina 21 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nabesprekingen van Goldeneye na online
Terug naar boven 
Pagina 21 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nabesprekingen van Goldeneye na clanbattle
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van SSBB na online
» Hackers op goldeneye
» P2 Nabesprekingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: Overige spellen :: Overige wii games :: GE-
Ga naar: