[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]


We zijn verhuisd,


Ga naar https://discord.gg/rtXGYxC en doe gezellig mee!


Mvg de beheerder
[NED] - De Nederlandstalige multigaming clan
[NED]
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[NED]

Waar plezier en ownen wel degelijk samen gaat !
 
IndexStatsLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 WoT nabesprekingen

Ga naar beneden 
+17
DutchPolska
chromehound25
DaBeav
Daveklo
Pagasus45
renevanh
Jackie_5
Demoulius
Noah
~AnYo-0.0-Shika~*
snooyer
Roytje
Realmkiller
Rage
uitdeweg
Xander
bram
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
AuteurBericht
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 31 maa 2013, 23:26

netjes hoor rinus !!! zeker met een zo goed als stock tank Wink

dat "maximaal" is me nog nooit opgevallen (ik kijk dan ook zelden de stats na) maar er is een vragen topic Razz http://www.n-agents.net/t765-vragen-over-wot

@ bami : hahaha XD ps: 400k en niet 40k Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16do 11 apr 2013, 09:39

Neuj marszel! Nog maar 2k! XD

gister avond 2 uurtjes gespeeld en maar 8000xp verdiend :(

Ik begon het 1e potje van de dag met 4 kills dus het begin was goed!!
Daarna ging het drama! Wat een slechte avond was dat!!

Maar het is nog maar 2000xp tot mijn is7 Very Happy dat bewaar ik voor een zaterdag! Very Happy

daarna ga ik alles van de duitse en russische trees onderzoeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16za 13 apr 2013, 18:13

Vandaag 58 potjes gespeeld, 57 kills, 63.662 damage gedaan en 37.153xp verdiend.
Ging dus wel lekker vandaag Smile behalve toen ik met marcel in een peleton ging, toen zijn me stats gekeldert XD ook nog met pronze en arnogamer in een peleton gezeten en die arnogamer ging gewoon op mij skiete die mafketol! XD

Ook mijn IS-7 geunlocked Very Happy eindelijk! En die speelt supah lekkah Very Happy het is een mix van een T34(vuurkracht) is-8 (snelheid) en type 59 (door alle bouncers die op me gemaakt worden) die 3 tanks bij elkaar, alleen dn nog sterker XD
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16za 13 apr 2013, 19:12

jaja roedie, we hadden 1 echt goede game tijdens ons pelotonnetje... die game waar jij meteen dood ging XD toen draaide ons team het beste !

zelf heb ik in de laatste 24 uur 57 games gedaan, 54 kills, 33k damage gedaan en 25k xp verdiend... heb wel AL mijn tanks klaar XD (die wat ik nog niet elite heb dan...) was toch wel kut om met die lage levels even te winnen pfff word tijd dat ik alles minimaal V heb XD dan gaan de stats ook weer wat beter...

edit: btw ! en terecht dat ze op je skieten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 14 apr 2013, 08:11

Niet normaal he wat het in xp scheel als je alleen maar met heavys speelt of ook (zoals jou) met aardig wat light tanks :O

en wat je edit betreft: als je niks beters te melden heb.. Hou dn gewoon helemaal je mond XD (ookal heb je gelijk.. Helaas) Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16do 18 apr 2013, 01:46

ik zal eens een kleine samenvatting posten van het afgelopen actie weekend:

heb veel gespeeld en heb bij velen in peloton gezeten dus ik ga niet iedereen noemen Wink diegene kunnen reageren als ze nog iets kwijt willen of iets willen toevoegen...

5 tanks elite gemaakt: Lorraine.39LAM, Valentine, Valentine AT, AMX 40 & T-28

3 tanks gekocht: KV-1, ELC AMX & Hetzer (ELC AMX en Hetzer al bijna elite Wink)

15 tanks die ik moemnteel kopen kan: Cruiser IV, Mk.III, Alecto, Churchil I, Pz I C, Pz II G, Pz38t, PzIII A, Leopard, D2, Ren.UE57, AMX105AM, SU-5, A-20 & SU-85B
Iemand die me kan zeggen welke ik als 1ste moet kopen ? Ik zal ook een paar level III tanks kopen zodat ik er vanaf ben... Heb nu nog 21 vrije garage plekken...

Alle modules van me amerikanen onderzocht dus nu alleen nog elite maken (nog 360.193xp totaal nodig) T21 nog maar 9.679xp en de T32 moet het meeste met nog 145.739xp... De rest zit er tussenin.

Stats van de laatste week (volgens de app!): 184 gevechten, 184 kills, 106 gespot, 113.289 damage gedaan, 83.352xp behaald...
Volgens mij heb ik echt wel meer gevechten gedaan maar goed Wink

Meeste xp in 1 potje met de x5 was 8,6k xp en minste xp in een potje met de x5 was 675 XD

Ik heb deze periode wel goed gelachen XD
Dikke gevechten gewonnen! ook vaak kansloos en dik verloren.
Faal momenten gehad.
Vreemde acties meegemaakt.
3 team kills gemaakt waarvan 1 op een peloton maat!!! Ik ben btw geen seconde blauw geweest en de boetes vielen verdomd mee Razz
Op 1 avondje heb ik dik geownd! Ik begon voor de afwisseling met me amerikanen en won ze, op 1 na, allemaal meteen! De overgebleven tank won ik met het 2de potje. met al deze amerikanen maakte ik ook minimaal 3 kills XD 3x zelfs met 5 kills... Helaas geen top gun die avond maar die heb ik wel 2x behaald met andere tanks afgelopen weekend.
Ze hebben me weer uitgescholden voor gold ammo noob en 1 persoon beschuldigde me van cheaten dus ik heb goede momenten gehad Razz
De ergste team killer ooit meegemaakt haha

Ook nog geprobeerd om boven op de brug te komen in de map Westfield omdat Heartmender hier een filmpje over had gezien... Dit is me met 2 tanks gelukt Razz De BT-7 en met de M18 Hellcat hehe Hier volgen later nog wat filmpjes van...

Ik heb zojuist al een paar korte filmpjes geupload en er zullen in de loop van vandaag nog complete games volgen in http://www.n-agents.net/t677p25-beav-s-wot-filmpjes (niet alleen maar van afgelopen weekend maar dat is te zien aan de oude maps en dergelijke Razz)

volgens mij was dit het wel. er zullen nog wel wat op en aanmerkingen volgen van anderen (denk ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16do 18 apr 2013, 17:03

EN ik was 1 van die mannen waarmee hij in een peloton gezeten heeft Razz haha. ik ervaarde het dus niet zoals marcel ( om bij hem in een peloton te zitten) (we) ik faalde steeds keihard! maar het waren wel leuke potjes en dat is het belangrijkste Very Happy

en al die Amerikanen.. stap toch over op de russians joh pik,,.. zijn veel sterker. en vooral SNELLER wat sommige dingen heel makkelijk maakt!

en je game/kill verhoudingen zijn netjes swa Smile ik denk dat je daarmee wel aan het gemiddelde zit van de niet die hard wot gamers Razz

Met je kv-1 ( is wel traag ) ga je slopen swa!
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16di 23 apr 2013, 16:55

ja die kv-1 is echt poep traag! sta wel positief met de kills XD nog even en dan ga ik voor de kv-1s !!! ik ben dus wel met de russen bezig hoor Wink net zoals alle landen (behalve de chinezen, die staat even in de wacht Razz)

de laatste 2 dagen heb ik 4,1m credits bij elkaar gespeeld en 85k ervaring! ik heb de arty VII dus meteen gekocht en uiteraard volledig geupgrade. de 1ste 3 shots waren ook 3 kills XD 37sec laad tijd is wel wat veel dus ik ga een doorlader halen binnenkort (heb nog 1,4m credits over na alle aankopen) misschien dat ik ook nog hier en daar een lage tier koop.

ook nog een lekker potje met me T25 AT gespeeld! 7 kills. deze word binnenkort geupload Wink

Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 28 apr 2013, 16:43

vanmiddag met Rage gespeeld. Op het begin ging het lekker, daarna even kut maar daarna ging het toch wel weer lekker Razz Al me tankjes kunnen doen, nog maar 5k voor me BEAST gun (kv-1s/is) en heb weer een verkenner medailltje erbij! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16do 02 mei 2013, 03:04

nu net in 2 etappes al mijn tanks snel gedaan die niet elite zijn! ging echt lekker Very Happy het winnen dan, killen en overleven ging redelijk...

gisternacht mijn 100ste tank gekocht XD de TD tier VIII -T28!! eerste 5 potjes gingen verloren en was ik dood hahaha stock is het echt een poep tank pfff 18km/u... rate of fire en penetratie/damage is wel redelijk met de 2de gun maar ik moet snel 51k xp halen voor de beste gun Razz

met de arty VII een game met 5 kills gespeeld! met de T-50 4 kills gehaald (0 arty)... filmpjes volgen nog of ik moet het nog beter doen met deze tanks binnenkort Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 05 mei 2013, 09:07

Gister aardig wat potjes met redbloze gespeeld Smile
En het ging niet echt lekker, veel kills die worden gestolen of ik was er als 1 van de eerste afgeknald!!
1 potje 8 kills gemaakt met me kv1s, en ongelofelijk maar waar.. die game verloren we zelfs nog!!

Wel 1 leuke kill gemaakt met me kv1s door van ongeveer 1,5 meter hoog op zn dak te springen XD en vervolgends gewoon doorrijden en een su100 afskiete XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Demoulius
Soldaat der eerste klasse
Soldaat der eerste klasse



Aanmelddatum : 30-04-13
Berichten : 18

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16vr 10 mei 2013, 02:57

Net een potje in mijn Matilda gespeeld. Top gun (precies 6 kills), steel wall (hun halve team probeerde me neer te gunnen Very Happy ) en ranger.... Hun scouts kwamen massaal op me afrijden en hadden mijn snellere turret rotatie blijkbaar niet verwacht Smile

Speel nou al paar dagen met realmkiller, beer_geert, heartmender, pronze en vissie. Moet zeggen dat ik het heel erg naar me zin heb hiero Smile

Eerder op de avond zaten ik, beer en heartmender met zijn 3en onderaan de lijst van onze teamgenoten en slaagde we er met zijn 3en toch nog in 5 tegenstanders uit te schakelen Very Happy

Heel veel lache, wat minder tanks kapot schieten omdat me teamgenoten maar niet doodgaan en ik dus steeds zit te spectaten ( Razz ) en overal en betere gaming ervaring! Denk dat ik hier nog wel even blijf rondhangen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 15:47

Toenet een potje gedaan met me (bijna volledig) geupgrade pz I c. Ik moet zeggen, wat speelt dat ding heerlijk. Dit waren de resultaten van dat potje Razz :

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 15:56

lekkah rinus! ik vind die tank echt grappig om te zien XD

ik heb vandaag de t-54 onderzocht en gekocht! hijs alleen nog stock en stock tanks zuigen!!
verder speelt hij hetzelfde als de t44 Smile nog maar 83.000xp tot me topgun XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 16:19

Lekkaaaaaaaah rudy!

Toenet een potje met me arty en ik wist niet wat ik zag XD

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Shot005sy



Dit heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt haha Razz Jammer dat onze verdediging kut was, ik was meer bezig met vluchten dan kills maken (had maar 2 kills :( )
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 20:56

dan post ik ook maar weer een screenshotje Razz mijn 1ste x5 van vandaag !

WoT nabesprekingen - Pagina 7 30sx63r

op die T110E4 schoot ik al vroeg in de game en hij had nog 16hp over na mijn shot... nu kijken hoe het met andere tanks gaat vandaag Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
DaGoonch!!
Kolonel
Kolonel
DaGoonch!!


Aanmelddatum : 11-04-11
Berichten : 2179

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 21:28

Mooie screens gys! Very Happy we worden steeds beter!!

Just like rage!! Met zunne t34!! 7500xp ofzo.. En 105.000 cedits!! Hopelijk heeft die ouwe gek een screen gemaakt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16zo 12 mei 2013, 22:27

Dom DOm DOM..... ben ik helemaal vergeten (tot 2x toe want ik had ook een keer 115k creduts binnengehaald XD)
Ging vandaag erg lekker! snel de x5'jes binnen en daarna grinden met de T34 Very Happy

De volgende keer zal ik screens maken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16ma 13 mei 2013, 00:43

klaar voor vandaag. met alles (op 3 minder belangrijke tanks na) de x5 behaald. mooie xptjes en credits verdiend over het algemeen! iig geen x5 echt verneukt gelukkig haha nog 1 nachtje slapen en dan koop ik de T28 Prot. de T-50-2 komt ook erg dichtbij btw Wink ben echt benieuwd hoe die is als ik hem volledig gepimpt heb!

dit was mijn laatste game en is eigenlijk te triest om te posten maar goed, enjoy !
WoT nabesprekingen - Pagina 7 2re04n5
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16ma 13 mei 2013, 15:36

Oh oh oh Beav, zo'n screen post je toch niet! XD

De T-50-2 is voor mij trouwens ook bijna een feit! Moet nog 4k en ik moet vandaag me 5x nog doen, maar ik denk dat ik hem nog niet ga kopen... Hij is nogal prijzig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16ma 13 mei 2013, 15:40

ik weet, ik weet... maar zo zie je maar weer dat die % niet altijd wat zeggen XD ik had btw wel veruit de meeste damage en xp van ons team... Rage deed die game ook mee met de Hetzert maar we konden ze niet tegen houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16ma 13 mei 2013, 17:16

DaBeav schreef:
Rage deed die game ook mee met de Hetzert maar we konden ze niet tegen houden...
Ja daar snapte ik helemaal niets van.... ik had gewoon een bounzert op een m3lee met de hertzer! en ja ik heb de derpgun en ik had goed gemikt :S
Ja, en toen stonden ineens 6 guns op me gemikt...... ME NO LIKE!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
DaBeav
Generaal
Generaal
DaBeav


Aanmelddatum : 23-02-11
Berichten : 4518

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16di 14 mei 2013, 04:38

zo, de actie is alweer voorbij... had vanavond alles afgewerkt wat ik van plan was en om 5 voor 12 viel me in dat ik nog een tier VIII met korting kon kopen XD ik had op dat moment 24k credits na al mijn uitgaven... ik ben dus nog eventjes gaan grinden en ik heb 1,8m bij elkaar gespeeld en toen heb ik nog ff de M26 pershing goedkoop kunnen kopen Razz scheelt toch weer zo'n 800k aan credits!

het grinden ging btw echt goed Wink verloor maar 1 potje op de 10 ofzo. en op zo'n moment zijn 2 premiums handig haha meteen wisselen als je dood bent, het gevecht al verlaten als je zeker gaat winnen en zelf niks meer kunt doen omdat de tegenstanders aan de andere kant van de map zijn, tijdens de cap al wisselen omdat de verdediging goed staat enz enz XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rage
Adjudant-onderofficier
Adjudant-onderofficier



Aanmelddatum : 06-01-11
Berichten : 1045

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16za 18 mei 2013, 00:54

Vandaag ben ik tank aas geworden met de SU-26.
Dat was echt een heerlijk potje, ik zat met lvl VI in battle en ik had de meeste schade gedaan XD

Me like Very Happy:
Terug naar boven Ga naar beneden
Realmkiller
Kolonel
Kolonel
Realmkiller


Aanmelddatum : 13-08-11
Berichten : 1702

WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16wo 22 mei 2013, 01:33

vanavond eerst even gespeeld met beav, ik heb alleen me IS kunnen halen dat ging dus kut. Toen wilde ik nog me SU-8 doen, maar beav had er al geen zin meer in. Even alleen gespeeld en ik wist niet wat ik mee maakte... Het leek wel of matchmaking helemaal fkedup was! :S Ik heb 5 potjes moeten spelen voordat ik in een goed team kwam die wel won EN kills maakte! Zelfs één potje gehad dat heel me team geen kills had gemaakt behalve ik 4 kills WTF! :

Spoiler:

Ook één potje gehad waarin 9 arties in de game zaten (ik dacht dat max 8 arties was bij laatste update?)! Het team van mij in die game was zo wanhopig dat ik mezelf maar uit me lijden heb verlost (me arty kan nog steeds niet zwemmen Razz)

Echt een rare avond dus :S

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





WoT nabesprekingen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WoT nabesprekingen   WoT nabesprekingen - Pagina 7 Clock-16x16

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WoT nabesprekingen
Terug naar boven 
Pagina 7 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» P2 Nabesprekingen
» Nabesprekingen
» Nabesprekingen van Conduit 2
» Nabesprekingen na MW3 online
» Nabesprekingen van Minecraft

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
[NED] :: De pc games :: WoT-
Ga naar: